Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

Purple Love


Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να φτιάξω μια παλέτα Inglot, ειναι η δεύτερη φορά που φτιάχνω με σκιές της συγκεκριμένης μάρκας! Η αλήθεια έιναι οτι την παλέτα που έφτιαξα την πρώτη φορά δεν την χρησιμοποίησα σχεδόν καθόλου, βέβαια φταίνε λιγο και τα χρώματα που είχα επιλέξει καθώς ήταν λίγο μουντά!
                                  

                                  

Παρόλαυτα αυτή τη φορά ήμουν ανάμεσα σε μια παλέτα με γήινες ή μωβ αποχρώσεις!Τελικά κατέληξα στην δεύτερη σκέψη καθώς θεώρησα οτι σκιές σε γήινες αποχρώσεις έχω πολλές!Διάλεξα την τριπλή παλέτα και επέλεξα τις εξής αποχρώσεις: 439,491,377 (όπως φαίνονται στη φωτογραφία)! Καταρχήν να πώ ότι αν και δεν της έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές με κέρδισε τόσο η αποδοσή τους όσο και διάρκεια τους!Μου άρεσε αρκετά η συσκευασία τους που ανοίγει και κλείνει με μαγνητάκια και με ευχάριστησε ιδιαίτερα το γεγονός ότι η ποσότητα των σκιών είναι στα 2,5gr σε σύγκριση με τις Mac  που είναι 1,5gr! Η τιμή της τριπλής παλέτας είναι στα 5,50€ και η κάθε σκιά ξεχωριστά στα 6€ εκτος αν επιλέξεται κάποια απο τις σκιές που λόγω εκπτώσεων μπορείτε να επωφεληθέτε με 25% χαμηλότερα της αρχικής τιμης δηλαδή κάπου στα 4,50€!Εμένα η δικιά μου επιλογή κόστισε 22,50€, -μόνο η μία απο τις τρεις σκιές είχε έκπτωση!Αν το σκέφτεστε σας παροτρείνω να πάτε να ρίξετε μια ματιά υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία χρωμάτων τόσο στις σκιές όσο και στα υπόλοιπα προιόντα! Μπορείτε να δημιουργήσετε οτι παλέτα θέλετε εσείς και με ότι προιόν, όπως για παράδειγμα μια παλέτα για κοψίματα με αποχρώσεις που ταιριάζουν στο δικό σας τόνο επιδερμίδας! Τέλος αυτό που με εντυπωσίασε ήταν οτι υπήρχαν κενές παλέτες που ήταν έτσι φτιαγμένες όπου μπορούσες να τοποθετήσεις μέσα ρούζ,σκιά,υγρό κραγιόν και πούδρα ή makeup, το θεώρησα απίστευτα βολικό για την τσάντα ή το αυτοκίνητο καθώς σε μια μόνο μικρή συσκευασία τοποθετείς τα άκρως απαραίτητα για να φρεσκάρεις το μακιγιάζ σου όποτε θέλεις χωρίς να κουβαλάς χιλιάδες καλλυντικά μαζί σου!

Xxx

4 σχόλια:

  1. Πού βρήκες Inglot?? Τα ψάχνω τόσο καιρό!
    Πολύ όμορφες οι επιλογές σου, ειδικά η μεσαία απόχρωση! :)

    Diana P. | Cups & Roses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ γλυκεια μου! Εχει σιγουρα απ'ότι ξερω καταστηματα στην Γλυφαδα και στο Metro Mall στον Αγιο Δημητριο και στην Θεσσαλονικη αλλα δεν ξερω που ακριβως ειναι!

      Διαγραφή
    2. Ααα κρίμα, όλα πέφτουν πολύ μακριά! Αλλά θα τα έχω υπόψη, σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή